Edukans heeft mij post gestuurd
Per post informeren en inspireren wij onze donateurs over ons werk in landen als Ethiopië, Oeganda, Malawi en Kenia. Ook zijn onze brieven een manier om donaties te vragen. We sturen meerdere keren per jaar post, omdat niet elke brief een donatie oplevert. Om 1 donatie te ontvangen, moeten we het soms wel 3 tot 5 keer vragen. Als we minder (vaak) post zouden sturen, zouden we minder kinderen en jongeren kunnen ondersteunen. We sturen natuurlijk alleen post naar mensen van wie we weten dat ze ons (wel eens) willen steunen.
Waarom ontvang ik nog post?
Heb je jezelf of een ander afgemeld van post, maar toch nog post van ons ontvangen? De post wordt gemiddeld zes weken voor verzending al in orde gemaakt. Het kan dus voorkomen dat je nog een laatste keer post van ons hebt ontvangen. Je zult hierna geen post meer van ons moeten ontvangen. Gebeurt dat toch? Neem dan contact met ons op via [email protected].
Hoe meld ik me af of geef ik een wijziging door?
Het komt wel eens voor dat we post sturen naar iemand die niet meer op dat adres woont of ter attentie van een donateur die helaas is overleden. Misschien is de brief een aanleiding om een adreswijziging door te geven. Of je wilt geen brieven met giftverzoeken meer ontvangen. Kortom: wil je je afmelden van post of een wijziging doorgeven? Doe dat via het wijzigingsformulier.
Ga naar het wijzigingsformulier
Heb je een klacht of compliment?
Via verhalen en informatie over onze projecten informeren wij onze (potentiële) donateurs. Wij doen ons best dit op een inspirerende en overtuigende manier te doen en alleen te sturen naar (potentiële) donateurs voor wie dit relevant is. Ben je toch niet tevreden of juist wel? Geef het dan aan ons door. Het geeft ons de mogelijkheid iets te leren, uit te leggen, goed te maken of nóg beter te maken.
Je kunt je klacht of compliment melden door een e-mail te sturen naar [email protected], ons op maandag t/m vrijdag van 09.00 tot 17.00 uur te bellen via 033 – 46 06 010 of een brief te sturen naar Postbus 1492, 3800 BL AMERSFOORT. Vermeld bij de klacht altijd je naam, contactgegevens en waarover de klacht gaat. Dan kunnen we gericht actie ondernemen om herhaling te voorkomen. We nemen klachten meestal dezelfde werkdag in behandeling en handelen deze altijd binnen 14 dagen af. Voor complimenten hebben we geen vaste procedure, maar we horen ze graag!