Mijn eenmalige gift
Per 1 juni verdwijnt de Acceptgiro. De banken hebben besloten dan te stoppen met dit betaalmiddel omdat het gebruik ervan afneemt. Dit betekent dat alle banken (en dus ook jouw bank) na 1 juni geen Acceptgiro’s meer verwerken.
De Acceptgiro verdwijnt, maar maak je geen zorgen!
We hebben als goede doelen samen gewerkt aan een alternatief met de naam Mijn eenmalige gift. De aangesloten goede doelen stoppen daarom al tijdig (vanaf 1 april) met de verspreiding van de Acceptgiro. Vanaf nu gebruiken wij Mijn eenmalige gift om een bijdrage voor ons werk te vragen. Hiermee kun je net zo makkelijk en vertrouwd een eenmalige gift aan ons overmaken.
Wij hebben onze laatste acceptgiro verstuurd in maart. Vulde je de Acceptgiro in en stuurde je deze op aan de bank? Let op: doe dit wel voor 15 mei, dan heeft de bank nog twee weken om jouw Acceptgiro te verwerken!
Mijn eenmalige gift
Je kunt Mijn eenmalige gift op twee manieren gebruiken:
- Vult je de Acceptgiro nog in en stuur je deze op aan jouw bank?
Dan kun je Mijn eenmalige gift invullen en voortaan aan ons, in plaats van aan de bank opsturen.
- Gebruik je de Acceptgiro om de betaalinformatie over te nemen voor internetbankieren?
Dan kun je de informatie van Mijn eenmalige gift op dezelfde manier gebruiken als je gewend was met de Acceptgiro.
Meer weten? Bekijk de animatievideo hieronder of ga naar www.mijneenmaligegift.nl.
Contact met Edukans
Als je een vraag of opmerking hebt over Mijn eenmalige gift, kun je altijd contact met ons opnemen. Wij zijn telefonisch bereikbaar via 033-4606010 op maandag t/m vrijdag van 09.00 tot 17.00 uur.